11 comentarii

Bine v-am regasit! :)


Da, stiu…”ce pauza mai este si asta, dom’le?”

Recunosc, s-a intins mai mult decat eu insami as fi crezut sau vrut, insa stim cu totii cum zboara timpul, cum un an pare a fi echivalentul unei vacante de vara de odinioara pe care o asteptam cu sufletul la gura, dar care ne lasa cu buza umflata dupa cateva clipiri.

Dupa toata mea culpa si „biciuirile” de rigoare, trebuie sa recunoasteti ca m-am tinut de cuvant: am revenit! 😉 Adica, am zis – am zis! Si-am si facut-o…

Va mai dura pana imi reintru in ritm si voi reincepe sa postez, pana gasesc un programel de diacritice, caci selectia de tastatura in RO pe care o am acum ma incetineste enorm pana reusesc sa scriu un cuvant – mai degraba il sculptez in piatra…

Mi-am cam iesit din mana de cand nu am mai scris si imi vine greu sa incep…o data sparta gheata, va fi mai usor. 🙂

Am vrut doar sa va salut cu drag pe toti cei care mai sunteti in zona, care ati ramas ancorati de blogul acesta, care inca vad ca apareti la „Follow”. Placut surprinsa, am remarcat o cifra frumusica de followers si la ora aceasta…multumesc, asadar, tuturor! 🙂

Mentiuni speciale (premii, de fapt) merita, in mod deosebit, doua persoane:  irealia  si cosmisian. Va multumesc amandurora cu multa caldura pentru tenacitatea si loialitatea cu care (m)-ati asteptat, ati lasat comentarii, m-ati cautat, m-ati strigat chiar 🙂 Va raspund acum si va imbratisez cu drag!

MULTUMESC FRUMOS! V-am vizitat deja casutele virtuale si v-am lasat semne ale trecerii mele pe acolo.

Acesta este, in mod oficial, primul meu post pe anul acesta, cel care sparge gura targului si tacerea, in acelasi timp. 🙂

Va pup pana una-alta, sa fie!

11 comments on “Bine v-am regasit! :)

  1. Cineva ar fi trebuit să-ţi ureze ‘La mulţi ani’ ieri… dar vezi: ochii care nu se văd, se uită… Totuşi, niciodată nu e tîrziu pentru un gînd bun, aşa că LA MULŢI ANI, SĂNĂTATE ŞI CÎT MAI MULTE BUCURII! 🙂

  2. Welcome back! Am avut si eu o pauza de 8 luni, acum imi revin))))

  3. Asta a fost tot? Sau urmează și masa și dansul? 🙂

  4. Bine ne-am gasit 🙂

  5. Bună dimineața și bine ne-am găsit! 🙂

  6. Hellooo there! Welcome back! Ce mă bucură revenirea ta, n-ai idee! A meritat așteptarea! Dar să nu mai faci, că am avut tot felul de gânduri și idei. Cu toate astea, te-am crezut când ai zis o treabă și te-ai dovedit, iar, fată de comitet!
    Cât privește WP, la atenția mea, nici n-am sesizat schimbările. Observ doar că după anumite updatări mi se modifică imaginile și se urcă scrisul peste ele în pagina principală. Mnoh, am învățat să trăiesc și cu asta, n-am ce le face. 🙂

    Hei. ți-am spus că mă bucur c-ai revenit? 🙂 Te pupific!

    • Heyyyy, thank you!! Ma bucura sa fiu intampinata cu atata caldura, irealia draga, mersi frumos de imbratisarea virtuala si vorbele frumoase de buna (re)vedere! 🙂 Esti o draguta, ca de obicei…Si eu ma bucur sa te revad 🙂
      Cu WP ma descurc eu pana la urma, nu e bai, sa vad cum va fi cu reluarea ritmului, a scrisului, „blogareala” de odinioara 🙂

      Inca o data mersi si pupici mici si desi pentru primire! Ne auzim si…citim 🙂

  7. Bun venit in casa ta de primavara! Ma bucur sa stiu ca strigatele mele au ajuns pana la urma la tine. Mari schimbari nu sunt pe aici, doar doua ar fi demne de mentionat. WP a impus un font nou pentru bloggerii care au absentat: Never Blogging Away, in lucru oarecum, si culoarea acestuia, un fel de verde link, la care s-a lucrat mult.
    Iti voi da un programel de corectare…
    :*

    • Au ajuns, au ajuns, au strabatut zarile 🙂 Am observat si eu ca e diferenta fata de cum era…astept sa vad despre ce programel e vorba.
      Te pup si eu si multumesc anticipat pentru el :*

Don't be shy, leave a reply :)