25 comentarii

Coffee Break


Coffee blood typeAm fost invitată deunăzi la o cafeluță de către Cristi și bursucel și am acceptat. Asta pentru că îmi place cafeaua și pentru că nu am perceput invitația ca pe o „leapșă”, caz în care aș fi refuzat politicos (aviz amatorilor😉 )

Răspunsurile legate de lichidul cu aromă îmbietoare pe care îl consum cu drag sunt cele ce urmează:

– Cîte cafele bei pe zi? (How many cups do you drink a day?)

În principiu, una. Cîteodată sunt trasă de mînecă de colegi și cedez unei a doua cești/căni. Am constatat că atunci cînd sunt liberă nu am neapărat ritualul cafelei de dimineață…poate pentru că nu sunt matinală zilele acelea😀

– Care este mecanismul tău preferat de livrare a cofeinei? (What’s your favorite caffeine delivery system?)

Cafeaua, clar.

– Care a fost cea mai bună cafea consumată? (What was the best coffee cup you had?)

Este mereu – dacă nu îmi place, nu o beau.

– Care a fost cea mai rea (?) cafea? (What was the worst one?)

Vezi răspunsul anterior. Mi s-a întîmplat să gust cafea nereușită la restaurant…am returnat-o, căci era apă colorată.

– Ce scrie pe cana ta de cafea preferată? (What does your favorite coffee mug say?)

„Can’t touch this”😀

– Cum consumi cafeaua? (How do you take your coffee?)

Încerc mai nou fără zahăr, fără lapte sau alte adiții, mai ales cînd cafeaua e de calitate. Altfel, doar un pachețel de zahăr brun.

– Cînd ai băut prima ta cafea? (When did you have your first cup of coffee?)

Probabil în liceu, a IX-a, dar nu garantez🙂

– Ai fost la vreo întîlnire la cafea sau ceai? (Have you ever been on a coffee or tea date?)

Cu prietenele – da, mereu.

Invit la o ceașcă de cafea aburindă și o „bîrfă” pe marginea subiectului pe irealia, dordefemeie, abisurile, Rebecca, andreotticeaicafeasibiscuiti, indiferentamiralul, Călin, cosmisian și nu numai. Știu că sunt persoane care vor considera acest post drept o leapșă și vor refuza să o preia pe motivul acesta, de aceea ofer cu drag din cafeaua proaspăt măcinată celor ce doresc să o deguste în această dimineață, fără „stigmatul” unei lepșe, totuși…

Coffee cups

25 comments on “Coffee Break

  1. aici ce să spun…nefiind mare de(z)gustător de cafele…

  2. Beau cafeaua, cu placere sa citesc insemnari frumoase !🙂

  3. Hehehe!🙂 Ce-are lumea cu lepșele? Adică, de ce-s stigmatizate? Nu știu pe unde mă învârt, că tot în urmă-s cu noutățile. Anyway, acum câteva zile am preluat o leapșă! despre cărți. Mi s-a părut interesantă. Te-am nominalizat, evident! Apoi, pașii m-au dus către paragraful ăla amenințător despre lepșe, așa că te-am șters, să nu dai cu parul după mine!🙂
    Ador cafeaua, nu-mi pot închipui viața fără ea. Mai vorbim noi despre asta!🙂

    • Hehe, nu e „amenințător”, însă știi cum e – odată ce se începe cu lepșele, se deschide cutia Pandorei😀
      Nu mi s-ar părea corect să o completez pe una în defavoarea alteia, căci da, nu toate sunt interesante, nici nu vreau să supăr pe nimeni, deci mai bine zic „pas”.
      Iar despre cafea…vorbim la o cafea😉 Pupici🙂

  4. merci pt nominalizare. chiar am multe de spus despre cafea. sper sa am timp curand sa si fac leapsa🙂

  5. Din păcate nu am foarte mult timp liber să bordez pe marginea cafelei! Aș avea și mult de brodat, ce-i drept din moment ce este cea mai bună licoare pentru mine.
    Circul în fiecare zi datorită cafelei și fără ea, sunt o femeie „distrusă” :)))
    Mulțumesc de invitație la cafea!
    Hai, să o bem pe-aceasta împreună:

    …să nu te superi, dar eu îmi aprind și o țigare acum….🙂

  6. Hmm, inca mai simt gustul decafeinatei … Buna dimineata viata !

  7. Reblogged this on Cosmisian's Blog and commented:
    Raspund Cafelei cu o ceasca!

  8. mulţam de invitaţia la cafea, în mod normal nu refuz aşa ceva, dar atunci când miroase a leapşă îi zic pas, pentru că nu mai intru demult în jocuri de-astea. în schimb, îţi pot oferi asta😉

  9. Multumesc mult de invitatie, dar eu nu beau cafea, deloc, deci nu am cum sa raspund la intrebari….

  10. Ai tras oala la focul tau, „date” inseamna exclusiv intalnire de amor. Zambesc.

  11. Bună dimineața, îți spunem la unison eu și a mea cafea!🙂

Don't be shy, leave a reply :)

