27 comentarii

Blog of the Year Awards – part II


Blog of the Year Award 2 star jpegNa, că mi-am luat steluța cu numărul 2 dacă am fost cuminte. M-a cadorisit cu ea draga de irealia, care a vorbit foarte frumos despre mine în postul ei – parcă mă plac mai mult acum, după ce l-am citit😀

Cu ocazia aceasta nu mai repet regulile, ci doar vă redirecționez aici, folosindu-mă de minunea care se numește link.

Blogurile pe care le nominalizez în ordinea numerelor de pe tricou, adică aleatorie (vorba vine – se vede la o poștă că sunt în ordine alfabetică), sunt:

Alexandru Dan

Algarve Blog

Angela Irimia

Cat’s Kitchen

Călin – Colțu’ cu muzică

Ciprian Pardău

Cristi Milla

Cristina Cocioabă

Deea Călinescu

Denisa Aricescu

Fulgerică

Gropiță

Ina – Photoblog

Lulu’s Shop

Mihai-Emil Suciu 

Mircea Florescu

motivimi

naomikko

O zeamă de cuvinte

pisicaru

Voiam să-ți fac un semn după plecare

Mai sunt și altele, dar se pare că am ocazia să continui, așadar…VA URMA😉

27 comments on “Blog of the Year Awards – part II

  1. […] uite cum, fără să vreau, m-am trezit mai înstelat decât Turcescu, pentru că allure şi freestar m-au mai cadorisit cu câte o stea. mulţumiri […]

  2. […] scriu. Mulţumesc nespus  http://b3yourself.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012/ şi https://crescentius.wordpress.com/2012/12/14/blog-of-the-year-awards-part-ii/ pentru […]

  3. congratulations on your second star – and thank you so much for awarding this to Algarve Blog too! wishing you a shiny and star filled week!

    • Thank you very much, Dave & Aly!
      It is a well deserved award for you and your blog, for all the work you do! Have a wonderful, cheerful week as well!🙂

  4. Multumesc frumos pentru nominalizare. O seara placuta!🙂

  5. Multumesc pentru premiu!🙂

  6. La o asa surpriza chiar nu ma asteptam azi !!🙂 Multumesc frumos ptr premiu !!!❤
    O seara superba !!

  7. Multumesc din suflet !😀
    O zi dulce !😀

  8. Multumesc pentru nominalizare.
    Te anunț că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award:
    http://fotografieurbana.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-awards-2012/

  9. Instelato! O sa intreci calea lactee.:))Multumesc de nominalizare.adica mai pun o stea si o iau de la capat?!

    • Hehe, mersi de vizită, Adelina dragă! Nominalizarea ta este plăcerea mea și meritul tău🙂 Da, maximul este de 6 stele, deci preiei bannerul cu 2 steluțe și nominalizezi alte bloguri sau aceleași, după cum dorești. Te poți inspira de la postările mele pe tema asta – nu trebuie de fiecare dată să reiei tot…
      Sunt aici pentru orice alte nelămuriri🙂

  10. Congratulations on a well deserved award! I am celebrating….

  11. Poftim şi o a treia :
    Ne-am “permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru “Blog of the Year 2012″. O seară plăcută ! Week-end minunat !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

Don't be shy, leave a reply :)

