19 comentarii

Blog of the Year 2012 Award – part IV (finale)


Steaua cu numărul 6, cea care completează deja cunoscutul premiu, a ajuns la mine de la destinepierdute – căreia îi mulțumesc din suflet și pe această cale – alături de două steluțe extra (nr.7 & 8) de la Ina și Amiralul – mersi frumos, Ina si Alex!🙂

Later edit: Fără să se lase așteptate, au mai apărut stelele cu nr.9 de la indiferent (numele nu i se potrivește, precum se vede🙂 ), nr.10 de la Cristi, nr.11 de la dl. pisicaru , nr. 12 de la Cristina  și nr. 13 de la Ice – mulțumesc tuturor! Voi dormi sub cerul înstelat în seara aceasta😀

Nu mai bat apa-n piuă cu regulile căci se știu, iar dacă nu – se găsesc tot aici. În ce privește nominalizările, mi-ar place să cred că am împărțit premiul tuturor celor din blogroll-ul meu; dacă, din greșeală, am omis pe cineva, îl ofer cu drag atît celor omiși, celor mai nou-adăugați pe listă la care nu am ajuns pînă acum, precum și tuturor celor care au deja stele, dar nu le mai strică una🙂 (mai ales că nu mai e mult pînă la sfîrșitul anului și, implicit, pînă la epuizarea perioadei în care se pot completa cele 6 necesare)

Trebuie să recunosc că acest premiu a fost o modalitate plăcută de interacțiune între noi, cei prinși în joc, ne-a dat posibilitatea să ne lărgim orizonturile blogosferice, să cunoaștem alți autori talentați, să conversăm, să glumim și, de ce nu, să dăruim. Multă lume a avut ca primă întrebare pe buze „dar de ce?”, iar eu nu pot să spun decît că mi se pare corect să apreciem talentul, efortul, munca depusă de fiecare blogger pentru a menține deschis și la curent un blog, avînd în vedere că fiecare investește timp, răbdare și suflet în fiece post care ne apare în reader. Munca de dincolo de rezultatul final trebuie apreciată – aceasta a fost motivația mea în acordarea premiilor, de aceea nu am putut să las deoparte pe nimeni – consider că aici este unul din puținele locuri (nu-i așa?) în care toți suntem egali.

Obișnuința este ca un premiu să fie acordat în urma unui concurs – ei, de data aceasta s-a acordat fără necesitatea concurenței, ci pe principiile amintite mai sus. Este premiul tuturor și binemeritat de fiecare în parte.

Îi mulțumesc inițiatoarei, Rebecca, pentru că mi-a dat posibilitatea să preiau acest bulgăre – cum îl numea, sugestiv, irealia – și să îl „arunc” mai departe în 75 din voi, pînă am iscat o adevărată și frumoasă „bulgăreală”, că tot e sezonul🙂

Felicitări tuturor! Să cînte muzica, să curgă șampania!!

We should do this again sometime… 😀

19 comments on “Blog of the Year 2012 Award – part IV (finale)

  1. Buna! Te-am nominalizat la Blog of the year 2012. http://ice25ice.wordpress.com/2012/12/26/921/
    Felicitari!

  2. bravo pt stelute. nu uita sa-ti verifici pozitia in ZeList saptamana ce vine :))

  3. My dear friend!!! Thank you for all the effort and talent that goes into creating your remarkable blog. I am learning so much from you!! We are on a journey that brings together the entire globe. May we be a positive influence – a light that shines brightly…like the stars…

    • It’s a pleasure to go through this journey finding along people like you, Rebecca and like all the other beautiful people we meet while blogging – no barriers, no geography, no limits.
      Thank you for your lovely words and appreciation, my friend! Warm hugs.

  4. Felicitari pentru premiu , blogul tau este foarte interesant ai o steluta si de la mine. O zi faina.

  5. 🙂 :*:*:* Felicitari inca o data!!! Meriti premiul!!!🙂

  6. Stiu ca ai destule stelute, dar imi place mult blogul tau asa ca, te rog primeste inca o nominalizare din partea mea.
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-part-iv-9-stars/

  7. Ditamai bulgăreala ai iscat-o!🙂 Io am luat patru bulgări în plin.🙂
    Acum văd la tine că ai episoade, hmmm, mustăcesc un pic, cred c-am rămas în urmă. Doar că, dacă n-am vreme să fac treaba bine, așa ca tine, mai bine n-o fac cu jumătăți de măsură, nu?
    Dar, dacă te placi mai mult după ce te pomenesc eu, o voi face mai des! Pupici!🙂

    • Bravo, îi meriți și vor mai veni sigur!🙂
      Nu-ți fă griji de episoadele acelea; eu le-am împărțit așa căci am avut o listă lungă de blogroll, am vrut să nominalizez pe fiecare și era mult de făcut dintr-o bucată. Se pot combina toate într-un post cînd se adună, nu-i bai. Iar tu ești o mămică ocupată, se înțelege, ai circumstanțe atenuante😉
      Hehe, glumeam, firește, ești o dulce – spune ce crezi tu de cuviință, poate să fie și critică; atîta timp cît e constructivă, o accept🙂 Pup și eu :*

  8. Fellicitari pentru cele 6 stelute !

Don't be shy, leave a reply :)

