8 comentarii

Most Wanted Blog Award


O altă surpriză, la fel de plăcută, a sosit din partea lui Liviu și a echipei MWB care mi-au făcut onoarea – la recomandarea unui autor rămas anonim – de a-mi oferi premiul Most Wanted Blog.  Se pare că blogul mi-a fost monitorizat în ultima vreme de către administratorii și autorii MWB, urmărindu-se îndeplinirea cerințelor necesare pentru a putea deveni premiant al cunoscutei comunități de bloggeri.

Este o distincție pe care am acceptat-o cu bucurie și surprindere, cum spuneam, căci nu am avut habar că „mi se pregătea” așa ceva🙂 Știam de existența MWB, văzusem diverse bannere pe unele bloguri pe care le citesc, însă nu cunoșteam detalii.

Am fost mereu de părere că existența unor grupări, a unor oameni care sprijină și adună persoane cu același hobby – deși pentru unii poate că blogging-ul este un mod de viață, o modalitate de cîștig -, aceeași înclinație spre frumos și care promovează buna creștere, bunul simț și arta în orice formă a ei, sunt mereu binevenite. Se înlesnește astfel comunicarea între participanți, membri, se deschid orizonturi noi, se schimbă idei, se formează prietenii.

Comunitatea online a devenit puternică, nu mai este o noutate. Lucruri de zi cu zi sunt legate de computer, mulți ne începem și terminăm ziua cu el.

MWB face parte tocmai din categoria de care pomeneam.

Le mulțumesc și pe această cale pentru încrederea și aprecierea acordată !

8 comments on “Most Wanted Blog Award

  1. Pai il meriti din plin ! Felicitari si la mai multe !:)

  2. Multumim pentru gandurile frumoase Allure! Felicitari, inca o data!🙂

Don't be shy, leave a reply :)

