28 comentarii

Hai sa dam mana cu mana!


Romania1 Decembrie a fost declarată Ziua Națională a României în 1990. În aceeași zi, la 1918,  prin proclamația de la Alba Iulia, Marea Adunare Națională a hotărît Unirea Transilvaniei, Banatului, Crișanei și Maramureșului cu Patria Mamă.

Să ne imaginăm emoția, mîndria și fericirea celor ce au fost martori acelor momente și să ne lăsăm purtați de însemnătatea acestei zile. Să ne aducem aminte – dacă am uitat cumva – că avem o țară minunată, cu oameni asemenea, să lăsăm deoparte jigniri, judecăți și comentarii malițioase și să ne serbăm țara, așa cum am serba ziua unui copil: cu bucurie, mîndrie, dans și voie bună.

Să ne unim în cuget și simțire, oriunde ne-am afla și să dansăm hora unirii, cu zîmbetul pe față, mîndri că suntem români.

Astăzi nu facem politică – ne sărbătorim țara!

LA MULȚI ANI, ROMÂNIA! Piata Sfatului, BrasovArcul de Triumf, BucurestiCastelul Peleș

Muntii Bucegi

28 comments on “Hai sa dam mana cu mana!

  1. Am cam intarziat ! La multi ani Romania !

  2. An întârziat, dar La Mulți Ani!🙂

    • Știi cum e: ” Niciodată nu e prea tîrziu” , deci La mulți ani!🙂
      Off topic: bănuiesc că te-a ținut bebeul ocupată – ați dansat hora azi/ieri?😀

      • Ah, nu. Am văzut prea târziu un sfat care spune ceva de genul: Don’t think too much. You’ll create a problem that wasn’t even there in the first place.
        Așa că mi-am creat-o. Apoi am bocit și-am purtat doliu. Acum sunt mai bine!🙂 Btw. S-a terminat SuperBlog!🙂

  3. România… câţi dinte noi mai putem spune azi că suntem mândri că ne-am născut aici? câţi dintre noi nu s-au gândit măcar o clipă să plece… departe.
    din ce cauză toate astea?
    Da. România e o ţară bună de vizitat…în concedii. Nu spun că afară e mai bine, dar toate câte se petrec aici, toată batjocura, de la cel mai mic până la cel mai înalt nivel… încolo ne împinge. îmi pare rău că spun asta, sunt mândru de istoria neamului meu dar mi-e ruşine cu situaţia în care se află ţara mea, azi, acum. Da! Ruşine e cuvântul ce se potriveşte sentimentelor mele.
    Mi-e ruşine să văd cum statul îşi bate joc de cei ce au muncit o viaţă pământul ţării şi acum la bătrâneţe primesc o pensie de 2,30 de lei. Nici 2 pâini.
    Mi-e scârbă de justiţia din ţara asta, ce bagă un om pe ani buni la puşcărie pentru că a furat din disperare alimente, având copii acasă ce mor de foame, şi oameni precum politicienii, poliţiştii, capii lumii interlope şi ţiganii… scapă bine mersi.
    Mi-e groază când văd cum tinerii noştri sunt PROŞTI: cum pică examenele pe capete, cum nu dau doi bani pe şcoală, când consideră că e mai ok să te duci o zi la mare decât să vii să dai bac-ul la mate, când la 3 cuvinte îşi bagă tot ce au ei mai deştept şi când numeri vezi că ai mai multe degete decât neuronii unei întregi clase… de ce aş fi mândru?
    În românia valorile nu se apreciază… când vii şi spui la tv că Conectăr e poet….şi că îl vezi în următorii ani în cărţile de română atunci…ce să mai spun.
    Doctorii noştrii cei mai buni sunt afară. Fizicienii şi informaticienii de talie mondială sunt afară…
    Statul a dat olimpicilor români ce au adus peste 3kg de aur în medalii, plus argint (şi nu mă refer la sport) 30000 de lei. Mi-e ruşine de copiii aceia care-şi tocesc creierii şi învaţă şi îşi reprezintă ţara cu succes…în toată lumea…
    Cui să spun la mulţi ani?
    Aaaa… că mai sunt şi români buni nu am îndoială…dar pe cea mai mare parte din ei nu-i cunosc şi sincer îmi pare rău. Eu nu sunt un bun român, deci eu nu merit.

    • Cred că mulți ți-am da dreptate. Eu, însă, tocmai asta spuneam – azi să lăsăm lucrurile acestea deoparte, să ne gîndim la lucrurile bune, pozitive. Și să nu uităm că țara, căci pe ea o sărbătorim, nu are absolut nici o vină…
      Bine ai revenit în blogosferă – livada cu meri îți duce lipsa🙂 O zi minunată să ai.

      • mersi pentru urările de bine. chiar mă încălzesc acum când caloriferele sunt bocnă (s-a spart o ţeavă e românia… e normal să nu ai căldură când e frig iar în martie şi aprilie….să stai cu ventilatorul şi geamul deschis fiindcă ard caloriferele…) sincer să fiu nu prea am motive să mă bucur de ţara mea… rodul ei suntem noi, fiii ei… cum spuneam puţini sunt buni.
        da, sunt mândru că sunt român în momentul în care întâlnesc un om în faţa căruia să simt nevoia să mă plec. că ţara noastră are munţi şi mare, dealuri şi coline, vii şi livezi….bla bla bla… dacă ar fi să alegi la vară… costineşti sau malibu?
        nu mă interpreta greşit…purtăm o discuţie de principiu… filozofică chiar… mie chiar îmi place ce scrii şi cum scrii… aşa că te rog nu te supăra pe mine… e pur şi simplu părerea mea la subiect şi-ţi cer scuze dacă par răutăcios…departe de mine orice astfel de gând.

        • Nu interpretez gresit, stai liniștit, îți înțeleg frustrarea. Mulțumesc pentru aprecierile legate de ceea ce scriu și felul în care o fac – e reciproc valabil🙂

          • Îţi mulţmesc din suflet pentru bunăvoinţa şi răbdarea de care dai dovadă acceptându-mi frustrările şi offurile… Nu ştiu Eminescu la vremea lui a spus aşa…mie acum nu-mi rămâne decât să-l citez:
            „Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
            Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
            Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
            Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!”

  4. La multi ani romanilor din toata lumea !

Don't be shy, leave a reply :)

