15 comentarii

Cafeaua de dimineata


Arta decorării cafelei a devenit cunoscută și a prins teren. Se organizează concursuri pe tema aceasta, iar inventivitatea și diversitatea imaginilor reprezentate la suprafața cănii aburinde sunt demne de laudă. Pe mine mă impresionează, le apreciez și le privesc de fiecare dată cu un zîmbet apreciativ pe buze, ca un copil într-un magazin de jucării.

Unele sunt atît de reușite încît nici nu îți vine să le consumi, oricît de mult ți-ar place cafeaua😀

Am ales cîteva imagini pentru a le admira și voi. Coffee art - girlCoffee art - butterflyCoffee art - king
Coffee art - elephant

Cafeaua de dimineata

15 comments on “Cafeaua de dimineata

  1. Eu cred ca as alege decoratiunea cu fluturasii, sa ii mai simt putin in burta. Oare e corect? Nu stiu, fluturilor le place spatiul, in burtica nu am prea multe flori, albine mai sunt putine. In schimb, recunosc, am o cultura de arbori de cafea. Fluturilor le place cafeaua? (daca vezi comentariul meu despre cafea si la roboti, nu te preocupa, ma gandeam sa folosesc un robot cu picioare sa-mi prepare cafeaua, astfel ca nu ma mai vad nevoit sa mai si merg dupa ea. Daca s-ar putea desprinde fluturii de cafea (not from, but of), as bea direct cu aripioare…

  2. Înţeleg că ghicitul în cafea a căpătat noi valenţe…🙄

  3. M-ai lovit unde mă doare mai tare!😛

Don't be shy, leave a reply :)

