18 comentarii

Black Friday


De ce – dintre toate culorile disponibile – tocmai negru ?!?

Și-apoi, ce e nebunia asta cu statul la coadă de la ore pe care nu le pot nici rosti sau cu cîteva zile înainte (!!!) pentru a cumpăra…whatever ? Eu nu pot pricepe, mă depășește. Pentru a nu ajunge să îmi formez o astfel de părere fiind total ” pe lîngă”, am încercat chestia asta, să văd și eu dacă „simt” ce simte lumea cînd face așa ceva. Ei bine, mi-a rezultat că sunt… „nesimțită”.

După ce m-am trezit la o oră la care de obicei merg la culcare, m-am învîrtit minute în șir căutînd loc de parcare, am stat la coadă (nu prea mult, din fericire, căci nu m-a lăsat inima să o fac și pe-asta) și mi-am folosit coatele special ascuțite pentru ocazia cu pricina, am constatat că m-am întors acasă așa cum am plecat: cu mîinile goale. Și cu o promisiune fermă:  NEVER AGAIN !

Orice ar fi, orice produs mi-aș dori, prefer fie să fac cumpărături online, fie să merg liniștită, la o oră normală, cu mult după trezirea găinilor și potolirea hoardei; dacă găsesc produsul dorit – bine, dacă nu – ata ete…soarele va răsări și a doua zi.

Tuturor amatorilor de senzații tari, dar nu numai: Baftă la cumpărături!

18 comments on “Black Friday

  1. daca n-ai prins bataia pe tigai care se intampla la deschiderea oricarui hypermarket..degeaba ai facut sumparaturi😀

  2. E neagra pentru ca toata lumea vede doar reduceri, pentru ca se calca in picioare si pentru ca devasteaza totul. Pentru 50 de lei din pretul normal…

  3. Din nou am luat teapa cu aceasta zi neagra. O zi faina.

  4. Recunosc,tot nu stiu exact ce e zua asta,daca nu e zi de post😀. Mergi la cumparaturi- reduceri,inteleg- cât ,50%?- noaptea?😀 Daca zici ca te-ai trezit la asa ora…

    • Da, o nebunie🙂 Se fac reduceri mai mari decît de obicei la anumite produse, iar lumea se înghesuie să cumpere. Am încercat și eu o dată, ca să vorbesc din „experiență”, însă nu se va mai repeta😀

  5. Allure, acest Black Friday mi-a făcut ziua. În sfârșit mă voi bucura de Nikon-ul meu pândit de câteva luni. Iuhu! Da` l-am luat online, n-am dat din coate.🙂

  6. Stii de ce negru? Pentru ca se rup usi, se sparg geamuri, se demoleaza rafturi si pica servere! Da, e o zi plina de oameni isterici, pentru ca toata chestia asta nu e altceva decat o isterie de marketing. Se umfla preturile discret inainte, se alimenteaza stocurile cu atat cat sa ia ochii cumparatorilor, daca nu cumva exista produse care nu s-au vandut tot anul, apoi se aplica o reducere mai mica decat taxele pentru produsele respective si asta e reteta „fericirii”: toata lumea ramane multumita.

Don't be shy, leave a reply :)

