Lasă un comentariu

Placere


Știu că sunt persoane care scriu zilnic cîte un post sau chiar 2-3. Le citesc cu plăcere de cîte ori timpul îmi permite pe cele din blogurile aflate în lista mea și, bineînteles, încerc să descopăr și altele. Am și eu momente cînd sunt mai „productivă”, dar – ca idee de bază – nu postez cu regularitate, ci atunci cînd am timp, cînd am ceva de spus și, de ce nu, cînd am dispoziția necesară.

Cum spusesem și în introducere, nu am deschis acest blog pentru a sta cu ochii pe stats, pe pozitia în Zelist, pentru a face bani din el sau alte chestii asemănătoare. Scriu doar pentru că îmi face plăcere, iar a simți că „trebuie” să postez zilnic sau la două zile, mi-ar da senzația de obligație, de o a doua slujbă și ar diminua sau chiar ar distruge plăcerea, care pentru mine e primordială în tot ceea ce fac. Prefer să păstrez doar un loc în care să merg pentru că „trebuie” (n.r. la servici), chiar și acela fiind – în fapt – condiționat într-o mare măsură de plăcerea de a face ceea ce fac, mai ales că este repetitiv și pe durata a ani de zile…

Așadar, doresc să mulțumesc celor care – în ciuda rarității, pe alocuri, a postărilor – revin aici și continuă să mă citească, să își împărtășească opinia prin intermediul unui like sau unui comentariu. De renunțat nu am renunțat la a scrie, nici la a vă citi.

Reiterez pe această cale avertismentul pe care l-am mai menționat într-o altă postare și anume acela de a vă verifica spam-ul la interval de cîteva zile pentru a salva eventualele comentarii (inclusiv ale mele🙂 ) care pot fi trimise acolo, din motive necunoscute și inexplicabile uneori.

Să ne citim cu plăcere în continuare!😉

Don't be shy, leave a reply :)

