Lasă un comentariu

LOL


**

Vizavi de soţia mea, am numai cuvinte de laudă. E tînără, frumoasă, iubitoare…
Acolo stă amanta mea. Vizavi.

**

Părinţii se întorc acasă, intră în camera copilului şi văd ieşind de sub pernă un colţ de revistă. Curioşi, scot revista şi văd cu stupoare că e pentru sado-masochişti. După ce se gîndește puțin, tatăl spune, încet:
– Eu zic să nu-l batem…

**

Bulă se întoarce acasă noaptea tîrziu. Soția, cu o privire ucigătoare, îi arată ceasul:
– E ora două!
– Și ce-i cu asta? Dacă aș fi stat acasă n-ar fi fost tot atît !?

**

Trei cupluri vroiau să intre în rîndul oamenilor bisericii, aşa că s-au dus la un preot să îl întrebe ce să facă. Preotul le-a spus că mai întîi trebuie să încerce să reziste fără sex două săptămîni şi după aceea să vină să îi spună cum s-au descurcat.

Primul cuplu era de pensionari, al doilea pe la 40 de ani şi cel de-al treilea în jur de 25. Se întorc după două săptămîni şi preotul îi întreabă cum s-au descurcat.

Pensionarii spun ca n-a fost nici o problemă să se abţină. Sunt primiţi în rîndul bisericii.

Cei de 40 de ani spun că a fost greu prima săptămînă, dar după aceea a fost floare la ureche. Sunt primiţi şi ei în rîndul bisericii.

Cînd vine rîndul celor de 25 de ani, tipul spune:
– Ne-am abţinut cît ne-am abţinut, dar într-o zi, cînd ea a scăpat cutia de lapte pe jos şi s-a aplecat după ea… fustiţa i s-a ridicat… şi după ce-am văzut ce-am văzut… n-am mai putut să mă abţin! Am simţit că trebuie neapărat să fac sex cu ea acolo, exact în acel moment, altfel o să explodez… şi atunci am făcut dragoste sălbatic, acolo pe jos, am spart şi cutia de lapte, dar nimic nu ne-a putut opri !!…
– Îmi pare rău, zice popa, în acest caz nu vă putem primi în rîndul Bisericii.
– Asta-i soarta noastră! zise tipul, puţin dezamăgit. Oricum nu ne mai primesc nici la Carrefour…

Don't be shy, leave a reply :)

