4 comentarii

LOL


**

Bulă îi spune soţiei într-o seară că se duce să cumpere ţigări. La magazin se închisese, aşa că se duce la bar. Acolo bea cîteva beri şi începe să vorbească cu o tipă. Mai beau împreună nişte beri, apoi se duc la tipă acasă şi petrec o noapte foarte plăcută. Cînd se trezeşte, îşi dă seama că era trei dimineaţa.
– Nevastă-mea o să mă omoare, dă-mi repede nişte pudră de talc!
Bulă ia pudra de talc şi îşi dă pe mîini. Ajuns acasă, îşi găseşte soţia aşteptându-l, furioasă:
– Unde ai fost pînă la ora asta?
– Uite, îţi voi spune adevărul. Am fost într-un bar, am băut nişte beri, am fost acasă la o blondă și m-am culcat cu ea.
– Arată mîinile! zise nervoasă soţia.
Bulă se conformează şi îi arată mîinile pline de pudră de talc.
– Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling!

**

Doi îndrăgostiţi se întîlnesc pe o bancă în parc:
El: – La ce te gîndeşti, frumoaso ?
Ea: – Zi-mi tu primul la ce te gîndeşti.
El: – Mă gîndesc la ce te gîndeşti şi tu…
Ea: – Porcule!

**

Un moşneag de nouăzeci de ani stătea pe o bancă în parc, plîngînd. Un tip trece pe lîngă el şi-l întreabă de ce plînge.
– Iubesc o fată de douăzeci şi cinci de ani – răspunde bătrînul.
– Şi ce-i rău în asta? întreabă tînărul.
Continuînd să plîngă, moşul răspunde:
– Nu înţelegi… În fiecare dimineaţă, înainte ca ea să plece la lucru, facem dragoste. În pauza de prînz vine acasă, îmi pregăteşte masa şi apoi facem din nou dragoste. Seara vine acasă cît de repede poate şi mai facem o repriză, iar după cină, toată noaptea facem dragoste în continuu…
– Bine, dar ai o relaţie pe care şi-ar dori-o orice bărbat, mai ales la o vîrstă aşa de înaintată. De ce plîngi?
Printre lacrimi, bătrînul răspunde:
– Am uitat unde stau…

4 comments on “LOL

  1. Bine alese! O seara faina! :))

  2. Ha, ha! O portie buna de ras!
    Numai bine!🙂

Don't be shy, leave a reply :)

