2 comentarii

LOL


*

Cred că soţul meu va fi de acord cu divorţul – cînd mi-am postat intenţia pe Facebook, el a fost primul care a dat Like.

*

Soţia:
– Dragul meu, mă gîndesc la ziua în care ne-am cunoscut… parcă a fost ieri. Tu, la ce te gîndeşti ?
Soţul:
– La alaltăieri.

*

În noaptea nunţii, un bărbat de 60 de ani o întreabă pe soţia lui în vîrstă de 20 de ani:
– Dragă, ai mai fi acceptat să îmi fii soţie chiar şi dacă tatăl meu nu mi-ar fi lăsat 1 milion de Euro?
– Dragul meu, aş fi acceptat să îţi fiu soţie indiferent cine ţi-ar fi lăsat milionul.

*

– Draga mea, aş vrea să te porţi cu mine ca şi cu un cîine!
– Vai de mine, ce vrei să zici?
– Să îmi dai de mâncare şi seara să mă laşi liber.

*

Tineri căsătoriţi. Ea:
– Dragă, tu nu te gîndeşti toată ziua decît la sex; nu am putea să discutăm puţin şi despre artă, despre literatură?
– Bine… l-ai citit pe Balzac?
– Nu.
– OK, atunci hai în pat!

2 comments on “LOL

  1. Silving
    21/09/2012 la 10:19 AM Editare Răspunde
    0 0 Rate This
    :))) bune :))

Don't be shy, leave a reply :)

