6 comentarii

Aviz


Vreau să atrag atenția colegilor bloggeri care mă citesc și pe care îi citesc asupra unui lucru pe care l-am observat:  este posibil ca unele din comentariile făcute la un moment dat pe bloguri să intre direct în spam, deși comentatorii sunt deja trecuți de moderarea inițială și cunoscuți cititori/followers.

Motivele îmi sunt necunoscute și pot fi diverse, însă pe unul din ele îl bănuiesc a fi schimbarea locației, moment în care Akismet se pare că nu mai recunoaște autorul și tratează orice comentariu ca spam pînă cînd este iar moderat. După moderare, totul reintră în normal. În unele cazuri am putut contacta posesorii, în altele însă nu am avut la dispozitie o modalitate de contact, ajungînd astfel în imposibilitatea de a (mai) comenta pe respectivele bloguri. Acestea sunt cîteva exemple de locuri unde întîmpin dificultăți la postarea comentariilor:  Aici sunt doar eu cu mine, Alter Ego Blog, BlogatuCristian Lisandru, Ice , Robințel.

Personal, adaug blogurile pe care le urmăresc mereu (în măsura în care timpul mi-o permite) în blogroll, acestea fiind și locurile în care voi comenta atunci cînd am ceva de spus.

Este bine – în condițiile date – să mai aruncăm din cînd în cînd cîte o privire în spam pentru a „salva” comentariile unora dintre noi atunci cînd este cazul.

Să ne citim (inclusiv comentariile) cu plăcere în continuare!🙂

6 comments on “Aviz

  1. Ia legatura cu akismet… am avut tura mea de spam acum cativa ani cand aveam blog cu domeniu.. Au fost baieti de treaba si m-au „rezolvat”.
    Erai la spam si la mine dar te-am scos acum ceva vreme si a fost un „succes”.. Adica n-ai mai intrat acolo.

    • Mulțumesc, apreciez🙂 Găsesc o adresă de e-mail a lor dacă dau un search pe net? E posibil să ajung să fac asta dacă văd că mă lovesc de problema asta pe tot mai multe bloguri…

  2. si la mine a ajuns comment-urile Allure in spam.. no idea why.. noroc ca ma holbez inainte sa dau empty spam..

  3. Din păcate, azi – spre exemplu – pe blogul cu articole politice ai venit pe spam. Doar întâmplarea a făcut să îl descopăr. L-am scos de-acolo, sper să nu se mai întâmple, dar motivele pentru care te trimite wordpress-ul la spam nu-l cunosc. Poate sunt unele erori tehnice.
    Toate cele bune din partea noastră!

    • Bine ai venit, în primul rînd, Cristian. Mulțumesc pentru comentariu si pentru „salvarea” comentariilor mele. Ceva e sigur în neregulă, de aceea încerc să avertizez blogolumea – după cum o numește Flavius🙂 Numai bine și vouă din partea mea!

Don't be shy, leave a reply :)

