Lasă un comentariu

Căldură, mon cher


Zile pline de căldură, arșiță de-a binelea, însă eu mă bucur de ea, îmi place soarele, mă desfăt sub mîngîierea razelor sale. Știu că multă lume suferă, înjură, se ascunde în casă – pe mine însă mă cheamă afară, „la joacă”🙂

E drept că acum creierii îmi sunt făcuți (oarecum) mucenici, în sensul că nu mai îmi vine a așterne nici măcar două vorbe pe hîrtia virtuală, dar asta nu pentru că mi-ar fi secat izvorul imaginației, ci pur și simplu pentru că am o lene de mă doare în sensul acesta😀 Ca dovadă – banalitățile pe care le înșir acum, cărora le voi curma existența brusc, spre binele nostru comun.

Conform legii lui Murphy: ” Zîmbește, mîine va fi mai rău! ” , vă doresc zile minunate în continuare și nu disperați: trece căldura și vine frigul curînd😀

La bună vedere!

(Sursa foto)

Don't be shy, leave a reply :)

