14 comentarii

Internet Vodafone


Dacă n-ar fi, nu s-ar povesti…

Foarte pe scurt – am rămas dezamăgită de serviciile internetului „mobile broadband” Vodafone, via USB, care m-a frustrat zilnic săptămîna aceasta prin (aproape) inexistența sa: semnal de-o linie cu chiu, cu vai (două linii fiind motiv de sărbătoare), iar conectivitate ioc mai tot timpul. Îmi este clar că voi renunța la el și nici nu l-aș recomanda cuiva, decît dacă doreste a-și testa marginile răbdării. Eu am făcut-o și zic că am rezistat eroic – asta pentru că nu i-am simțit atît de acut lipsa zilele acestea, căci altfel aș fi fost cu jalba în băț de la început.

Acum însă, acut-neacut, e momentul să iau măsuri, căci a devenit ridicol. Internetul constituie o necesitate în ziua de azi, nu un lux, deci necesitatea de a mă servi de el – conform scopului pentru care a fost intentat – primează.

Cred că i-am găsit deja înlocuitor…

(Sursa foto)

14 comments on “Internet Vodafone

  1. @ neo: nu ți-am șters unul din comentariile care a apărut duplicat – îl las așa, să pară mai multe😀
    Uelcam, creizi😛

  2. ma, si ce mai lauda lumea vodafone-ul.. am inteles ca si ala de la orange suge.. intre timp eu savurez stick-ul meu de rds care merje de rupe, indiferent unde-s in tara.. imi pare doar rau ca nu merje si pe afara😀..

  3. e varza pe broadband intr-adevar, desi mie nu mi-a creat mari probleme cand l-am folosit. Cat despre semnal, si daca m-as sui pe acoperis sa navighez pe net tot 2-3 liniute as avea ;))

    • Bine ai venit, hetealx. Mie nu mi se pare corect să fac tumbe sau să mă leg cu coarda de balcon ca să pot folosi netul😀 Acum am semnal de 5 linii (nu de la Vodafone), deci sunt satisfăcută🙂

  4. In ce zona se intampla asta? Din ce oras esti?

  5. Vodafone…singura retea care-mi face probleme cu semnalul in casa de vreo 4 ani..daca n-ar fi toti cunoscutii pe vodafone as fi renuntat de mult la el..
    E posibil s-o fac intr-o zi..

    • Pe telefon încă îl am, dar la internet am renunțat azi, căci nu se mai putea. Și nici nu mi se pare corect să stau cățărată pe geamuri, cum mi s-a sugerat🙂

Don't be shy, leave a reply :)

