2 comentarii

Uneia care nu mai tace


Mă uit la tine și te văd vorbind,

Gesticulînd rapid și înfocat,

Și dintr-odată, brusc, așa privind,

Mi-am amintit: ” Au! Fierul de călcat ! ”

© Allure

2 comments on “Uneia care nu mai tace

  1. Ma bucura sa intalnesc oameni care inca se exprima prin epigrame. Cunosc indeaproape o doamna care publica carti de epigrame. O cheama Florina Dinescu, poate ai auzit de dumneaei. Iti scriu doar una care mi-a placut in mod deosebit:

    „Cucerire la azil

    Nabab, gentil, viteaz, erou,
    C-un singur lucru o seduse
    C-a desfacut de anul nou
    O sticla de sirop de tuse!”
    (Cu muza la taifas)
    Cand apare cartea, te anunt!

    • Mulțumesc, Belsim. Bine ai sosit aici!🙂 Nu îmi este cunoscută, din păcate, însă îmi place epigrama dînsei și mi-ar place să îi citesc cartea atunci cînd va fi publicată – mulțumesc pentru oferta de a mă anunța cînd apare🙂

Don't be shy, leave a reply :)

