5 comentarii

5 o’clock tea


Verificați înainte de a pune de-un ceai în dimineața aceasta :) 

5 comments on “5 o’clock tea

  1. @ Drugwash: „Nici pentru om nu-i corect, dacă tot veni vorba[…]” – sunt perfect de acord și cu viceversa, doar că nu am mai menționat-o. Am avut și eu pești – am ales specia cea mai ușor de întreținut🙂 Cînd a murit ultimul din ei am hotărît să fac o pauză ; pe lîngă alte motive, acesta e un altul pentru care nu vreau animale de companie – mă atașez de ele și mă afectează boala și dispariția lor…

  2. …motiv pentru care nu ţin blănoase în casă şi nu beau ceai ci cafea la filtru.😉 Am fost invitat la o ciorbă cu păr de pisică în loc de leuştean, cu mulţi ani în urmă – it’s not funny at all.

    • Prefer cîinii pisicilor, însă nici pe ei nu i-aș ține în casă. Un animal „de casă” cred că e potrivit la casă, nu apartament, unde există curte, spațiul și condițiile necesare care să creeze un habitat cît mai apropiat de ceea ce i se cuvine. Nu e corect pentru animale să fie prizoniere ale unui spațiu creat pentru om.

      • Nici pentru om nu-i corect, dacă tot veni vorba, but let’s not open this can of worms.😉

        Eu am preferat întotdeauna peştii, însă nu m-am dovedit demn aşa că au ajuns toţi cu burta-n sus astă iarnă.😦

Don't be shy, leave a reply :)

