4 comentarii

Mic dejun artistic


O sugestie care poate prinde bine dimineață, la micul dejun – un mod de pregătire ușor, original și apetisant vizual al ouălelor-ochiuri: ardei grași roșii și /sau verzi tăiați rondele, ochiurile se prăjesc în spațiul creat de acestea , piper/sare/condimente la alegere, mărar sau pătrunjel la alegere pentru decorare și…poftă bună! :) Voi încerca și eu șmecheria, căci nu sunt autoarea (să nu zic „ouălelor”)😀 Simplu, nu? Așa să tot gătesti!😉

(Sursă foto: Google images)

4 comments on “Mic dejun artistic

  1. am făcut o chestie asemănătoare cu un crenvuşti tăiat aproape de tot în două, pe lungime, din care am format o inimioară, iar în interiorul ei am pus oul,ca-n imagine, doar că-n scenariul meu intra-n ecuaţie şi o scobitoare, care să ţină lipite capetele de la mezel.

  2. Frumoasa smecferia dar trebuie tinut cont de latimea feliilor functie de marimea oului. pofta buna si o zi faina.

Don't be shy, leave a reply :)

