Lasă un comentariu

Design interior


Una dintre pasiunile mele este design-ul interior. Apreciez diferitele stiluri ce se pot folosi în a decora un apartament, o casă, însă – după ce le-am analizat – am ales stilul care mă caracterizează si mă atrage indubitabil: cel modern-contemporan. Îmi plac liniile si aspectul curat, compoziția creată de acest stil și posibilitatea de a da naștere unui rezultat unic, de a-ți lăsa imaginația să zboare, descătușată, jucîndu-te cu forme, linii, curbe, culori. Este un stil care îmi încîntă privirile și cînd este vorba de arhitectura unei case, însa acolo mă pot lăsa cucerită și de alte stiluri, ca de pildă cel colonial.

Bineînțeles, este o chestiune de gusturi, de înclinație si alegere personală. Am avut ocazia, din fericire, să îmi exersez „mîna” și imaginația in domeniul acesta, atît pentru uzul personal, cît și al altora – familie și prieteni. Mi se întîmplă (destul de des) să fiu consultată în ce privește aspectul acesta, dar și cel vestimentar sau în selecția unui anume produs (cosmetic, de pildă). Am fost plăcut surprinsă sa fiu abordată de către persoane necunoscute în timp ce mă aflam la cumpărături pentru a mi se cere părerea in legătură cu un parfum, o rochie sau, mai zilele trecute, culoarea unor perne decorative pentru o cameră finisată parțial.

De fiecare dată mi-am spus părerea sincer – considerînd lucrul acesta o calitate sine qua non  – si, eventual, am oferit alternative, sugestii. De fiecare dată, persoana respectivă a ajuns să selecteze produsul recomandat de mine și mi-a mulțumit, cu un zîmbet pe buze. Mă bucur mereu cînd pot ajuta.

Îmi place să ies din tipare, să sparg puțin barierele prestabilite, iar design-ul îmi oferă ocazia să fac asta – să creez jucîndu-mă. Este o plăcere, nu un chin, un proces ce vine de la sine, natural și simplu, cu rezultate ce îmi incîntă privirea și sufletul.

Voi atașa aici cîteva exemple legate de stilul meu preferat, 4 modalitați diferite de a decora un dormitor – fiecare din ele mă atrage în felul său. Firește, posibilitățile sunt nemărginite, adică ” Sky is the limit „…

Această prezentare necesită JavaScript.

Don't be shy, leave a reply :)

