Lasă un comentariu

Intro


Am avut initial intentia de a importa postari personale mai vechi, insa am hotarat sa le las acolo unde sunt si sa incep totul proaspat, de la zero. Ma gandesc ca voi gasi subiecte de discutie, precum si inspiratia necesara pentru a le transpune aici.

Se spune ca inceputul e greu – greu mi-a fost si mie sa ma urnesc, dar poftim, tastez🙂 Revin in lumea blogurilor dupa o indelunga absenta, in format WordPress, fara domeniu personal sau hosting special. Am citit in ultimul timp bloguri care mi-au atras atentia, insa cred ca in momentul in care am comentat pe unul din ele mi s-a reactivat dorinta de a scrie. Nu o voi face pentru rating sau alte motive din aceeasi increngatura, ci din pura placere mentionata anterior, prin intermediul careia voi impartasi anumite idei, pareri, viziuni personale in legatura cu diverse teme. Nu am pretentia de a fi pe placul tuturor, insa o am atunci cand vine vorba de a pastra o atmosfera cit se poate de civilizata, bazata pe respect mutual. Nu sunt aici pentru a crea polemici, ci pentru a comunica si asculta in acelasi timp.

Aceasta este „vocea” mea- cine are urechi de auzit, sa (ma) auda. Cine nu, sa nu citeasca😉 Va salut cu un zambet strengaresc, asa cum imi place mie🙂

P.S. Bazindu-ma pe normele bunului simt, nu cred ca are rost sa mentionez ce si cum in legatura cu plagiatura. Pentru cei interesati a prelua din continutul acestui blog, recomand CC-BY-SA 3.0.

Don't be shy, leave a reply :)

